„КОЛИЗЕУМ ЕСТЕЙТ“ ООД („Дружество“, „Администратор“, „Ние“) осъзнава необходимостта от прилагането на адекватна защита на личните данни на субектите на данни („Вие“, „Ваше“, „Вас“, „Ви“), като се стреми да уважава неприкосновеността на личния Ви живот. Настоящата Политика на поверителност („Политика“) е създадена, за да Ви помогне да разберете как Ние събираме, използваме и защитаваме личните Ви данни, или най-общо казано как „обработваме“ Вашите лични данни, включително когато се съгласявате да използвате Нашия уебсайт.
За целите на своята дейност като посредник на сделки с недвижими имоти, Дружеството обработва личните Ви данни в строго съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (Общ регламент за защита на данните) (GDPR), Закона за защита на личните данни и други приложими нормативни актове и Политиката.
Основни понятия съгласно Общия регламент за защита на данните:
„Лични данни“ означава всяка информация, свързана с физическо лице или физическо лице, което може да бъде пряко или непряко идентифицирано („субект на данни“).
„Обработване“ означава всяка операция или съвкупност от операции, извършвана с лични данни или набор от лични данни чрез автоматични или други средства.
„Администратор“ означава физическо или юридическо лице, публичен орган, агенция или друга структура, която сама или съвместно с други определя целите и средствата за обработването на лични данни.
„Обработващ лични данни“ означава физическо или юридическо лице, публичен орган, агенция или друга структура, която обработва лични данни от името на администратора;
„Получател“ означава физическо или юридическо лице, публичен орган, агенция или друга структура, пред която се разкриват личните данни, независимо дали е трета страна или не.
С настоящата Политика Ви предоставяме информация относно:
- Данните, които идентифицират Администратора и координатите за връзка с него
- Субекти на данни, чиито лични данни се обработват
- Категории лични данни
- За какви цели се обработват личните данни
- На какво правно основание се обработват личните данни
- Получатели на личните данни
- Сроковете за съхранение на личните данни
- Права на субектите на данни и начин за упражняването им
- Даване на съгласие и оттегляне на съгласие
- Право на жалба до надзорния орган
- Мерки за сигурност на личните данни
- Три имена, единен граждански номер, дата и място на раждане, номер на лична карта и дата на издаването й, адрес, телефонен номер, електронен адрес, банкова сметка, доход, снимки, семейно положение, коментари;
- Лични данни, съдържащи се в CV;
- Клиенти;
- Персонал – настоящи и бивши служители;
- Кандидати за работа;
- Заявители, молители, жалбоподатели и ищци;
- Партньори.
- За предоставяне на консултантски и посреднически услуги в сферата с недвижими имоти;
- Изпълнение на изискванията на трудовото и социалното законодателство по отношение на служителите;
- Изпълнение на законови задължения за Дружеството по Закона за счетоводството, данъчното законодателство, Закона за мерките срещу изпирането на пари и други закони, които задължават Администратора да обработва лични данни в областта на сделките с недвижими имоти;
- Маркетингова и рекламна информация;
- Поддръжка и осигуряване на сигурност на интернет сайта и информационните системи на Дружеството;
- Защита на законни интереси на Администратора.
- субектът на данните е дал съгласие за обработване на личните му данни за една или повече конкретни цели;
- обработването е необходимо за изпълнението на договор, по който субектът на данните е страна, или за предприемане на стъпки по искане на субекта на данните преди сключването на договор;
- обработването е необходимо за спазването на законово задължение, което се прилага спрямо администратора;
- обработването е необходимо за целите на легитимните интереси на администратора или на трета страна, освен когато пред такива интереси преимущество имат интересите или основните права и свободи на субекта на данните, които изискват защита на личните данни.
- Държавни институции и органи с властнически правомощия, включително, но не само като Държавна агенция за национална сигурност, Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, нотариуси и други;
- Търговски дружества, обслужващи Администратора счетоводно, поддръжка на информационната сигурност на IT системите, поддръжка на интернет сайта, преводачески агенции и други;
- Нашите партньори, които извършват консултантска дейност при сключване на сделки с недвижими имоти.
- псевдонимизация и криптиране на личните данни;
- способност за гарантиране на постоянна поверителност, цялостност, наличност и устойчивост на системите и услугите за обработване;
- способност за своевременно възстановяване на наличността и достъпа до личните данни в случай на физически или технически инцидент;
- процес на редовно изпитване, преценяване и оценка на ефективността на техническите и организационните мерки с оглед да се гарантира сигурността на обработването.
- Личните данни на клиенти се съхраняват за срок от 5 (пет) години от приключването на съответния договор съгласно общата погасителна давност;
- Личните данни на кандидати за работа, които не са одобрени за назначаване по обявена от Дружеството свободна работна позиция за срок от 1 (една) година от приключване на процедурата по назначаване, след което се връщат на субекта на данни или се унищожават по подходящ начин. Личните данни могат да се съхраняват за по-дълъг срок с цел изпращане на уведомления за нови работни позиции само при наличие на изрично съгласие от субекта на данни в електронна или писмена форма;
- Личните данни на служители съобразно сроковете, определени в съответствие с Кодекса на труда и приложимите към него наредби, Кодекса за социалното осигуряване и приложимите към него наредби, ДОПК, Закона за счетоводството и други;
- Личните данни на субекти на данни, дадени въз основа на съгласие се съхраняват за срок от 1 (една) от неговото получаване от Администратора. В този случай Дружеството предприема необходимите мерки да уведоми субектите на данни за това обстоятелство, като им осигури възможността да дадат отново съгласието си за срок от 1 (една) година;
- Личните данни, съдържащи се в счетоводни документи, се съхраняват в следните срокове:
- ведомости за заплати – 50 (петдесет) години, считано от 1 (първи) януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят;
- счетоводни регистри и финансови отчети, включително документи за данъчен контрол, одит и последващи финансови инспекции – 10 (десет) години, считано от 1 (първи) януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят;
- всички останали носители на счетоводна информация – 3 (три) години, считано от 1 (първи) януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят.
- Право на достъп до личните данни, включително да получат копие от тях. Това право може да се упражни, като се изпрати заявление за достъп до информация или се попълни формуляр на място в офиса на Дружеството;
- Право да коригират неточни или непълни на лични данни като се изпрати заявление по имейл или се попълни формуляр на място в офиса на Администратора;
- Право на изтриване (право „да бъдеш забравен“) на личните си данни като се изпрати заявление или на място се попълни необходимия формуляр;
- Право на ограничаване на обработването, което може да се упражни като се изпрати заявление или на хартиен носител на място в офиса на Дружеството;
- Право на преносимост на данните, което могат да упражнят като се изпрати заявление или на място в офиса на Дружеството и се попълни необходимата форма;
- Право на възражение като може да се упражни като се изпрати заявление или като се попълни съответния формуляр на хартиен носител на място.